Urząd Miejski w Debrznie
 
 

 Sesje Rady Miejskiej
Informacje o terminach i proponowanym porządku Sesji

 

System obsługi Sesji Rady - posiedzenia.pl 

 

 

XIV (NADZWYCZAJNA) sesja Rady Miejskiej w Debrznie,

która odbędzie się dnia 17 stycznia 2025 roku o godzinie 11:00, w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie przy ul. Traugutta 2


 

Proponowany porządek posiedzenia:

1. Otwarcie obrad nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Debrznie; przywitanie radnych, zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.

2. Czynności organizacyjne:

  • wybór Komisji Uchwał i Wniosków;

3. Przedstawienie wniosku o zwołanie (nadzwyczajnej) sesji Rady Miejskiej w Debrznie.

4. Zmiany do porządku obrad.

5. Podjęcie uchwał:

  • 1.XIV.2025 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2025 rok;​
  • 2.XIV.2025 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2025-2035
  • 3.XIV.2025 w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Człuchowskiemu na zadanie pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2542G Uniechów-Skowanrki”.
  • 4.XIV.2025 o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Debrzno

6. Oświadczenia i wnioski Radnych oraz Sołtysów i Przewodniczącego Zarządu Osiedla.

7. Komunikaty.

8. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.

9. Zakończenie obrad XIV sesji Rady Miejskiej w Debrznie.



 

 

 

XIII sesja Rady Miejskiej w Debrznie,

która odbędzie się dnia 20 grudnia 2024 roku o godzinie 13:00

w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2

 

Proponowany porządek posiedzenia:

1 Otwarcie obrad; przywitanie radnych i zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.

2. Czynności organizacyjne:

  • wybór Komisji Uchwał i Wniosków;
  • zmiany do porządku obrad;
  • przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

3. Przedstawienie wniosków z przedsesyjnych posiedzeń Stałych Komisji Rady.

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.

5. Informacja Burmistrza z wykonania uchwał, postanowień Rady i bieżącej działalności.

6. Informacja o zgłoszonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz sposobie ich realizacji.

7. Podjęcie uchwał:

  • 84.XIII.2024 w sprawie wykazu kąpielisk oraz określenia sezonu kąpielowego na terenie Gminy Debrzno w 2025 roku
  • 85.XIII.2024 w sprawie wprowadzenia zmian do gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2024 rok
  • 86.XIII.2024  w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok;
  • 87.XIII.2024 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2024-2035.
  • 88.XIII.2024 w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Debrzno oraz zasad wynajmowania lokali
  • 89.XIII.2024 w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2024

8. Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2025-2035.

9. Głosowanie nad przyjęciem uchwały nr 90.XIII.2024  w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2025-2035.

10. Przedstawienie przez Burmistrz Debrzna

   a) Autopoprawki do projektu budżetu na 2025 rok

   b) Opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej na 2025 rok

11. Uchwalenie budżetu na 2025 rok:

   a) odczytanie projektu uchwały budżetowej,

   b) opinia i wnioski Komisji Finansów Publicznych,

   c) stanowisko Burmistrza wobec wniosków Komisji Finansów Publicznych,

   d) głosowanie nad wnioskami Komisji Finansów Publicznych

   e) głosowanie nad przyjęciem uchwały nr 91.XIII.2024  w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Debrzno na 2025 rok.

12. Oświadczenia i wnioski Radnych oraz Sołtysów i Przewodniczącego Zarządu Osiedla

13. Komunikaty.

14. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.

15. Zakończenie obrad XIII sesji Rady Miejskiej w Debrznie.

 

XII sesja Rady Miejskiej w Debrznie,

która odbędzie się dnia 29 listopada 2024  roku o godzinie 13:00

w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2

 

Proponowany porządek sesji:

1. Otwarcie obrad; przywitanie radnych, przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.

2. Czynności organizacyjne:

  • wybór Komisji Uchwał i Wniosków,
  • zmiany do porządku obrad,
  • przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

3. Przedstawienie wniosków z przedsesyjnych posiedzeń Stałych Komisji Rady

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.

5. Informacja Burmistrza z wykonania uchwał, postanowień Rady i bieżącej działalności.

6. Informacja o zgłoszonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz sposobie ich realizacji.

7. Podjęcie uchwał:

  • 72.XII.2024 w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjętej jako podstawę do ustale4nia podatku rolnego na terenie Gminy Debrzno na rok 2025
  • 73.XII.2024 o zmianie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie przez Gminę Debrzno pomocy finansowej dla Gminy Kłodzko na infrastrukturę dróg gminnych zniszczonych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 roku.
  • 74.XII.2024 w sprawie przyjęcia do realizacji rocznego plany potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych na rok 2025
  • 75.XII.2024 w sprawie określenia zasad sprawowania pogrzebów oraz zwrotu kosztów pogrzebu realizowanych przez Gminę Debrzno.  
  • 76.XII.2024 w sprawie zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia wysokości opłat w Żłobku Gminnym w Debrznie, warunków częściowego zwolnienia od ponoszenia opłat oraz ustalenia maksymalnej opłaty za wyżywienie
  • 77.XII.2024 w sprawie rocznego programu współpracy na 2025 rok z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
  • 78.XII.2024 w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2025 rok.
  • 79.XII.2024  w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Burmistrza Debrzna
  • 80.XII.2024 w sprawie wyrażenia zgody na partycypowanie przez Gminę Debrzno w kosztach pomocy finansowej Gminie Lipka za zadanie bieżące pn. „Sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla nieruchomości leżących w rejonie Jeziora Miejskiego w Debrznie, oznaczonych w ewidencji gruntów Starosty Złotowskiego numerami 8094/1 i 8039/1.
  • 81.XII.2024 o zmianie uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Stałych Komisji Rady
  • 82.XII.2024 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok
  • 83.XII.2024 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2024-2035       

8. Oświadczenia i wnioski Radnych oraz Sołtysów i Przewodniczącego Zarządu Osiedla 

9. Komunikaty w tym informacja o oświadczeniach majątkowych

10. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.

11. Zakończenie obrad XII sesji Rady Miejskiej w Debrznie.

 

 

XI sesja Rady Miejskiej w Debrznie,

która odbędzie się dnia 25 października 2024 roku o godzinie 10:00

w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2

Proponowany porządek sesji:

1. Otwarcie obrad; przywitanie radnych, przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.

2. Czynności organizacyjne:

  • wybór Komisji Uchwał i Wniosków,
  • zmiany do porządku obrad,
  • przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

3. Przedstawienie wniosków z przedsesyjnych posiedzeń Stałych Komisji Rady

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.

5. Informacja Burmistrza z wykonania uchwał, postanowień Rady i bieżącej działalności.

6. Informacja o zgłoszonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz sposobie ich realizacji.

7. Podjęcie uchwał:

  • 64.XI.2024 w sprawie zaopiniowania wniosku Nadleśnictwa Lipka o uznanie lasów za ochronne położonych na terenie Gminy Debrzno i będących w zarządzie Nadleśnictwa Lutówko.
  • 65.XI.2024 w sprawie wyskości stawek podatku od nieruchomości
  • 66.XI.2024 w sprawie wysokości stawek podatku od środków transportowych
  • 67.XI.2024 w sprawie wysokości opłaty od posiadania psów oraz sposobu jej poboru i terminów płatności
  • 68.XI.2024 w sprawie wysokości opłaty targowejoraz sposobu jej poboru i terminów płatności
  • 69.XI.2024 w sprawie wprowadzenia Regulaminu Porządkowego dla cmentarzy komunalnych na terenie Miasta Debrzna i Gminy Debrzno
  • 70.XI.2024 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok
  • 71.XI.2024 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2024-2025

8. Oświadczenia i wnioski Radnych oraz Sołtysów i Przewodniczącego Zarządu Osiedla

9. Komunikaty w tym informacja o inwestycjach

10. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.

11. Zakończenie obrad XI sesji Rady Miejskiej w Debrznie.


X sesja Rady Miejskiej w Debrznie,

która odbędzie się dnia 18 października  2024 roku o godzinie 09:30

w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2

Proponowany porządek sesji:

1. Otwarcie obrad; przywitanie radnych, przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.

2. Czynności organizacyjne:

  • wybór Komisji Uchwał i Wniosków,

3. Przedstawienie wniosku o zwołanie (nadzwyczajnej) sesji Rady Miejskiej w Debrznie.

4.Zmiany do porządku obrad

5. Podjęcie uchwały nr 63.X.2024 w sprawie wporwadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na rok 2024.

6. Oświadczenia i wnioski radnych oraz Sołtysów i Przewodniczących Zarządu Osiedla.

7. Komunikaty.

8. Przestawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.

9. Zakończenie obrad X sesji Rady Miejskiej w Debrznie.


IX sesja Rady Miejskiej w Debrznie,

która odbędzie się dnia 27 września 2024 roku o godzinie 10:30

w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2

 

Proponowany porządek sesji:

1. Otwarcie obrad; przywitanie radnych, przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.

2. Czynności organizacyjne:

  • wybór Komisji Uchwał i Wniosków,
  • zmiany do porządku obrad,
  • przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

3. Przedstawienie wniosków z przedsesyjnych posiedzeń Stałych Komisji Rady.

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.

5. Informacja Burmistrza z wykonania uchwał, postanowień Rady i bieżącej działaności.

6. Informacja o zgłosoznych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz sposobie ich realizacji.

7. Podjęcie uchwał:

  • 59.IX.2024 w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie przez Gminę Debrzno pomocy finansowej dla Powiatu Kłodzkiego na remonty bieżące infrastruktury drogowej oraz usługi związane ze sprzątaniem dróg zniszczonych w wyniku powodzi w dniach 14-15 września 2024 r.;
  • 60.IX.2024 o zmianie uchwały nr 89.XXL.2015 Rady Miejskiej w Debrznie z dnia 29 października 2015 roku w sprawie powołania Debrzeńskiej Rady Seniorów oraz nadania jej Statutu;
  • 61.IX.2024 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok;
  • 62.IX.2024 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2024-2035.

8. Oświadczenia i wnioski radnych oraz Sołtysów i Przewodniczących Zarządu Osiedla.

9. Komunikaty.

10. Przestawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.

11. Zakończenie obrad IX sesji Rady Miejskiej w Debrznie.


 

 

VIII (NADZWYCZAJNA) sesja Rady Miejskiej w Debrznie,

która pdbędzie się dnia 20 września 2024 roku o godzinie 9:00

w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2

 

Proponowany porządek posiedzenia:

1. Otwarcie obrad nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Debrznie; przywitanie radnych, zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.

2. Czynności organizacyjne:

  • wybór Komisji Uchwał i Wniosków;

3. Przedstawienie wniosku o zwołanie (nadzwyczajnej) sesji Rady Miejskiej w Debrznie.

4. Zmiany do porządku obrad.

5. Podjęcie uchwał:

  • 58.VIII.2024 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok;

6. Oświadczenia i wnioski Radnych oraz Sołtysów i Przewodniczącego Zarządu Osiedla.

7. Komunikaty.

8. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.

9. Zakończenie obrad VIII sesji Rady Miejskiej w Debrznie.


 

 

 

VII sesja Rady Miejskiej w Debrznie,

która odbędzie się dnia 30 sierpnia 2024 r. o godzinie 13:00

w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2

 

Proponowany porządek sesji:

1. Otwarcie obrad; przywitanie radnych, przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.

2. Czynności organizacyjne:

  • wybór Komisji Uchwał i Wniosków,
  • zmiany do porządku obrad,
  • przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

3. Wręczenie radnemu Sławomirowi Kaproń zaświadczenia o wyborze do Rady Miejskiej w Debrznie.

4. Złożenie ślubowania.

5. Przedstawienie wniosków z przedsesyjnych posiedzeń Stalych Komisji Rady.

6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.

7. Informacja Burmistrza z wykonania uchwał, postanowień Rady i bieżącej działalności.

8. Informacja o zgłoszonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz sposobie ich realizacji.

9. Informacja o stanie bezpieczeństwa na terenie Powiatu Człuchowskiego w 2023 roku.

10. Podjęcie uchwał:

  • 47.VII.2024 w sprawie uchylenia uchwały Nr 41.VI.2024 Rady Miejskiej w Debrznie z 8 lipca 2024 roku w sprawie zmiany uchwały w sprawie przyjęcia regulaminów kąpielisk na jeziorach Staw Miejski i Żuczek w Debrznie;
  • 48.VII.2024 w sprawie poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za czynności inkasa;
  • 49.VII.2024 w sprawie poboru podatków od osób fizycznych na terenie Gminy Debrzno, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za czynności inkasa;
  • 50.VII.2024 o zmianie uchwały Nr 60.LXXVI.2024 Rady Miejskiej w Debrznie w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Debrzno;
  • 51.VII.2024 o zmianie uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Stałych Komisji Rady;
  • 52.VII.2024 o zmianie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji;
  • 53.VII.2024 o zmianie uchwały w sprawie powołania składu Komisji Rewizyjnej;
  • 54.VII.2024 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok;
  • 55.VII.2024 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2024-2035.

11. Oświadczenia.

12. Komunikaty.

13. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.

14. Zakończenie obrad VII sesji Rady Miejskiej w Debrznie.


 

VI (NADZWYCZAJNA) sesja Rady Miejskiej w Debrznie,

która odbędzie się dnia 8 lipca 2024 r. o godzinie 15:30

w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2

 

Proponowany porządek posiedzenia:

1. Otwarcie obrad nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Debrznie; przywitanie radnych, zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.

2. Czynności organizacyjne:

  • wybór Komosji Uchwał i Wniosków.

3. Przedstawienie wniosku o zwołanie (nadzwyczajnej) sesji Rady Miejskiej w Debrznie.

4. Zmiany do porządku obrad.

5. Podjęcie uchwał:

  • 41.VI.2024 w sprawie zmiany uchwały w sprawie przyjęcia regulaminów kąpielisk na jeziorach Staw Miejski i Żuczek w Debrznie;
  • 42.VI.2024 w sprawie odwołania Skarbnika Gminy Debrzno;
  • 43.VI.2024 w sprawie poboru opłaty targowej na terenie Gmny Debrzno, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za czynności inkasa;
  • 44.VI.2024 w sprawie wynagrodzenia Burmistrza Debrzna;
  • 45.VI.2024 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok;
  • 46.VI.2024 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2024-2035.

6. Oświadczenia.

7. Komunikaty.

8. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.

9. Zakończenie VI sesji Rady Miejskiej w Debrznie.


 

V sesja Rady Miejskiej w Debrznie,

która odbędzie się dnia 19 czerwca 2024 r. o godzinie 15:30

w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2

 

Proponowany porządek posiedzenia:

1. Otwarcie obrad; przywitanie radnych, przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.

2. Czynności organizacyjne:

  • wybór Komisji Uchwał i Wniosków;
  • zmiany do porządku obrad;
  • przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

3. Przedstawienie wniosków z przedsesyjnych posiedzeń Stałych Komisji Rady.

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych od oststniej sesji.

5. Informacj Burmistrza z wykonania uchwał, postanowień Rady i bieżącej działalności.

6. Informacja o zgłoszonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz sposobie ich realizacji.

7. Debata nad Raportem o stanie Gminy Debrzno za rok 2023 r.

8. Podjęcie uchwały nr 33.V.2024 w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Debrzna.

9. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego Gminy Debrzno wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Debrzno za 2023 rok:

  a) sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy za 2023 rok;

  b) sprawozdanie finansowe za 2023 rok;

  c) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy za 2023 rok;

  d) informacja o stanie mienia komunalnego;

  e) opinia Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania budżetu Gminy Debrzno i wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium;

  f) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium;

  g) podjęcie uchwały Nr 34.V.2024 w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2023 rok;

  h) podjęcie uchwały Nr 35.V.2024 w sprawie udzielenia Burmistrzowi Debrzna absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy za 2023 rok.

10. Podjęcie uchwał

  • 36.V.2024 w sprawie powołania Rady Programowej Inkubatora Przedsiębiorczości Cierznie;
  • 37.V.2024 w sprawie ustalenia diet dla radnych Rady Miejskiej w Debrznie;
  • 38.V.2024 w sprawie zmiany uchwały w sprawie utworzenia Centrum Usług Wspólnych dla jednostek organizacyjnych Gminy Debrzno;
  • 39.V.2024 w sprawie rozpatrzenia skargi na Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Debrznie;
  • 40.V.2024 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok;
  • 41.V.2024 w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielone przez przedszkola publiczne i oddziały przedszkolne prowadzone przez Gminę Debrzno.

11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

12. Oświadczenia.

13. Komunikaty.

14. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.

15. Zakończenie V sesji Rady Miejskiej w Debrznie.


IV (nadzwyczajna) sesja Rady Miejskiej w Debrznie,

która odbędzie się dnia 31 maja 2024 r., o godz. 08:00

w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2.

 

Proponowany porządek posiedzenia:

1. Otwarcie obrad nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Debrznie; przywitanie radnych, zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania  prawomocnych uchwał.

2. Czynności organizacyjne:

  • wybór Komisji Uchwał i Wniosków;

3. Przedstawienie wniosku o zwołanie (nadzwyczajnej) sesji Rady Miejskiej w Debrznie.

4. Zmiany do porządku obrad.

5. Podjęcie uchwały nr 33.IV.2024 w sprawie diet dla radnych Rady Miejskiej w Debrznie.

6. Oświadczenia.

7. Komunikaty.

8. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.

9. Zzakończenie obrad IV sesji Rady Miejskiej w Debrznie.


III sesja Rady Miejskiej w Debrznie,

która odbędzie się dnia 24 maja 2024 r. o godzinie 10:00,

w sali obrd Urzędu Miejskiego w Debrznie przy ul. Traugutta 2

 

Proponowany porządek sesji:

1. Otwarcie obrad; przywitanie radnych, przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy, zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.

2. Czynności organizacyjne:

  • wybór Komisji Uchwał i Wniosków,
  • zmiany do porządku obrad,
  • przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

3. Przedstawienie wniosków z przedsesyjnych posiedzień Stałych Komisji Rady.

4. Informacja Przewodniczącego rady o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.

5. Informacja Burmistrza z wykonania uchwał, postanowień Rady i bieżącej działalności.

6. Informacja o zgłosoznych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz sposobie ich realizacji.

7. Podjęcie uchwał:

  • 29.III.2024 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok;
  • 30.III.2024 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2024-2035;
  • 31.III.2024 w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu bankowego w 2024 roku;
  • 32.III.2024 w sprawie diet dla radnych Rady Miejskiej w Debrznie.

8. Oświadczenia.

9. Komunikaty.

10. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.

11. Zakończenie obrad III sesji Rady Miejskiej w Debrznie.


II sesja Rady Miejskiej w Debrznie,

która odbędzie się dnia 17 maja 2024 roku o godzinie 13:00,

w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie ul. Traugutta 2

 

Proponowany porządek sesji:

1. Otwarcie obrad; przywitanie radnych, przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy, zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.

2. Czynności organizacyjne:

  • wybór Komisji Uchwał i Wniosków,
  • przyjęcie projektu porządku obrad,
  • przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

3. Informacja o zgłoszonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz sposobie ich realizacji.

4. Powołanie składu Komisji Rewizyjnej (uchała nr 24.II.2024).

5. Powołanie składu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji (uchwała nr 25.II.2024).

6. Wybór członków Stałych Komisji Rady (uchwała nr 26.II.2024).

7. Podjęcie uchwał:

  • 27.II.2024 w sprawie ustalenia szczegółowych warunków przyznawania, odpłatności za usługi opiekuńcze, usługi opiekuńcze w formie usług sąsiedzkich i specjalistyczne usługi opiekuńcze, , z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania;
  • 28.II.2024 w sprawie wynagrodzenia Burmistrza.

8. Oświadczenia.

9. Komunikaty.

10. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.

11. Zakończenie obrad II sesji Rady Miejskiej w Debrznie.


 

I sesja Rady Miejskiej w Debrznie

zwołana przez Komisarza Wyborczego,

która odbędzie się dnia 7 maja 2024 roku o godzinie 10:00

w Centrum Kultury Sportu i Turystyki w Debrznie, przy ul. Wojska Polskiego 2

 

Proponowany porządek sesji:

1. Otwarcie i prowadzenie Sesji Rady Miejskiej w Debrznie, do czasu wyboru Przewodniczącego Rady przez Radnego najstarszego wiekiem obecnego na Sesji.

2. Stwierdzenie obecności co najmniej połowy ustawowego składu Rady.

3. Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze na radnego.

4. Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych.

5. Wręczenie zaświadczenia o wyborze Burmistrza.

6. Złożenie ślubowania przez nowo wybranego Burmistrza.

7. Wybór Przewodniczącego Rady.

8. Wybór Wiceprzewodniczącego Rady.

9. Zakończenie obrad I Sesji Rady Miejskiej w Debrznie