Sesje Rady Miejskiej
Informacje o terminach i proponowanym porządku Sesji
System obsługi Sesji Rady - posiedzenia.pl
XIV (NADZWYCZAJNA) sesja Rady Miejskiej w Debrznie,
która odbędzie się dnia 17 stycznia 2025 roku o godzinie 11:00, w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie przy ul. Traugutta 2
Proponowany porządek posiedzenia:
1. Otwarcie obrad nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Debrznie; przywitanie radnych, zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.
2. Czynności organizacyjne:
- wybór Komisji Uchwał i Wniosków;
3. Przedstawienie wniosku o zwołanie (nadzwyczajnej) sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
4. Zmiany do porządku obrad.
5. Podjęcie uchwał:
- 1.XIV.2025 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2025 rok;
- 2.XIV.2025 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2025-2035
- 3.XIV.2025 w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Człuchowskiemu na zadanie pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2542G Uniechów-Skowanrki”.
- 4.XIV.2025 o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Debrzno
6. Oświadczenia i wnioski Radnych oraz Sołtysów i Przewodniczącego Zarządu Osiedla.
7. Komunikaty.
8. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.
9. Zakończenie obrad XIV sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
XIII sesja Rady Miejskiej w Debrznie,
która odbędzie się dnia 20 grudnia 2024 roku o godzinie 13:00
w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2
Proponowany porządek posiedzenia:
1 Otwarcie obrad; przywitanie radnych i zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.
2. Czynności organizacyjne:
- wybór Komisji Uchwał i Wniosków;
- zmiany do porządku obrad;
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Przedstawienie wniosków z przedsesyjnych posiedzeń Stałych Komisji Rady.
4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.
5. Informacja Burmistrza z wykonania uchwał, postanowień Rady i bieżącej działalności.
6. Informacja o zgłoszonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz sposobie ich realizacji.
7. Podjęcie uchwał:
- 84.XIII.2024 w sprawie wykazu kąpielisk oraz określenia sezonu kąpielowego na terenie Gminy Debrzno w 2025 roku
- 85.XIII.2024 w sprawie wprowadzenia zmian do gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2024 rok
- 86.XIII.2024 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok;
- 87.XIII.2024 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2024-2035.
- 88.XIII.2024 w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Debrzno oraz zasad wynajmowania lokali
- 89.XIII.2024 w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2024
8. Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2025-2035.
9. Głosowanie nad przyjęciem uchwały nr 90.XIII.2024 w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2025-2035.
10. Przedstawienie przez Burmistrz Debrzna
a) Autopoprawki do projektu budżetu na 2025 rok
b) Opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej na 2025 rok
11. Uchwalenie budżetu na 2025 rok:
a) odczytanie projektu uchwały budżetowej,
b) opinia i wnioski Komisji Finansów Publicznych,
c) stanowisko Burmistrza wobec wniosków Komisji Finansów Publicznych,
d) głosowanie nad wnioskami Komisji Finansów Publicznych
e) głosowanie nad przyjęciem uchwały nr 91.XIII.2024 w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Debrzno na 2025 rok.
12. Oświadczenia i wnioski Radnych oraz Sołtysów i Przewodniczącego Zarządu Osiedla
13. Komunikaty.
14. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.
15. Zakończenie obrad XIII sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
XII sesja Rady Miejskiej w Debrznie,
która odbędzie się dnia 29 listopada 2024 roku o godzinie 13:00
w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2
Proponowany porządek sesji:
1. Otwarcie obrad; przywitanie radnych, przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.
2. Czynności organizacyjne:
- wybór Komisji Uchwał i Wniosków,
- zmiany do porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Przedstawienie wniosków z przedsesyjnych posiedzeń Stałych Komisji Rady
4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.
5. Informacja Burmistrza z wykonania uchwał, postanowień Rady i bieżącej działalności.
6. Informacja o zgłoszonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz sposobie ich realizacji.
7. Podjęcie uchwał:
- 72.XII.2024 w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjętej jako podstawę do ustale4nia podatku rolnego na terenie Gminy Debrzno na rok 2025
- 73.XII.2024 o zmianie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie przez Gminę Debrzno pomocy finansowej dla Gminy Kłodzko na infrastrukturę dróg gminnych zniszczonych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 roku.
- 74.XII.2024 w sprawie przyjęcia do realizacji rocznego plany potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych na rok 2025
- 75.XII.2024 w sprawie określenia zasad sprawowania pogrzebów oraz zwrotu kosztów pogrzebu realizowanych przez Gminę Debrzno.
- 76.XII.2024 w sprawie zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia wysokości opłat w Żłobku Gminnym w Debrznie, warunków częściowego zwolnienia od ponoszenia opłat oraz ustalenia maksymalnej opłaty za wyżywienie
- 77.XII.2024 w sprawie rocznego programu współpracy na 2025 rok z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
- 78.XII.2024 w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2025 rok.
- 79.XII.2024 w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Burmistrza Debrzna
- 80.XII.2024 w sprawie wyrażenia zgody na partycypowanie przez Gminę Debrzno w kosztach pomocy finansowej Gminie Lipka za zadanie bieżące pn. „Sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla nieruchomości leżących w rejonie Jeziora Miejskiego w Debrznie, oznaczonych w ewidencji gruntów Starosty Złotowskiego numerami 8094/1 i 8039/1.
- 81.XII.2024 o zmianie uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Stałych Komisji Rady
- 82.XII.2024 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok
- 83.XII.2024 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2024-2035
8. Oświadczenia i wnioski Radnych oraz Sołtysów i Przewodniczącego Zarządu Osiedla
9. Komunikaty w tym informacja o oświadczeniach majątkowych
10. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.
11. Zakończenie obrad XII sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
XI sesja Rady Miejskiej w Debrznie,
która odbędzie się dnia 25 października 2024 roku o godzinie 10:00
w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2
Proponowany porządek sesji:
1. Otwarcie obrad; przywitanie radnych, przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.
2. Czynności organizacyjne:
- wybór Komisji Uchwał i Wniosków,
- zmiany do porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Przedstawienie wniosków z przedsesyjnych posiedzeń Stałych Komisji Rady
4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.
5. Informacja Burmistrza z wykonania uchwał, postanowień Rady i bieżącej działalności.
6. Informacja o zgłoszonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz sposobie ich realizacji.
7. Podjęcie uchwał:
- 64.XI.2024 w sprawie zaopiniowania wniosku Nadleśnictwa Lipka o uznanie lasów za ochronne położonych na terenie Gminy Debrzno i będących w zarządzie Nadleśnictwa Lutówko.
- 65.XI.2024 w sprawie wyskości stawek podatku od nieruchomości
- 66.XI.2024 w sprawie wysokości stawek podatku od środków transportowych
- 67.XI.2024 w sprawie wysokości opłaty od posiadania psów oraz sposobu jej poboru i terminów płatności
- 68.XI.2024 w sprawie wysokości opłaty targowejoraz sposobu jej poboru i terminów płatności
- 69.XI.2024 w sprawie wprowadzenia Regulaminu Porządkowego dla cmentarzy komunalnych na terenie Miasta Debrzna i Gminy Debrzno
- 70.XI.2024 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok
- 71.XI.2024 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2024-2025
8. Oświadczenia i wnioski Radnych oraz Sołtysów i Przewodniczącego Zarządu Osiedla
9. Komunikaty w tym informacja o inwestycjach
10. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.
11. Zakończenie obrad XI sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
X sesja Rady Miejskiej w Debrznie,
która odbędzie się dnia 18 października 2024 roku o godzinie 09:30
w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2
Proponowany porządek sesji:
1. Otwarcie obrad; przywitanie radnych, przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.
2. Czynności organizacyjne:
- wybór Komisji Uchwał i Wniosków,
3. Przedstawienie wniosku o zwołanie (nadzwyczajnej) sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
4.Zmiany do porządku obrad
5. Podjęcie uchwały nr 63.X.2024 w sprawie wporwadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na rok 2024.
6. Oświadczenia i wnioski radnych oraz Sołtysów i Przewodniczących Zarządu Osiedla.
7. Komunikaty.
8. Przestawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.
9. Zakończenie obrad X sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
IX sesja Rady Miejskiej w Debrznie,
która odbędzie się dnia 27 września 2024 roku o godzinie 10:30
w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2
Proponowany porządek sesji:
1. Otwarcie obrad; przywitanie radnych, przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.
2. Czynności organizacyjne:
- wybór Komisji Uchwał i Wniosków,
- zmiany do porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Przedstawienie wniosków z przedsesyjnych posiedzeń Stałych Komisji Rady.
4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.
5. Informacja Burmistrza z wykonania uchwał, postanowień Rady i bieżącej działaności.
6. Informacja o zgłosoznych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz sposobie ich realizacji.
7. Podjęcie uchwał:
- 59.IX.2024 w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie przez Gminę Debrzno pomocy finansowej dla Powiatu Kłodzkiego na remonty bieżące infrastruktury drogowej oraz usługi związane ze sprzątaniem dróg zniszczonych w wyniku powodzi w dniach 14-15 września 2024 r.;
- 60.IX.2024 o zmianie uchwały nr 89.XXL.2015 Rady Miejskiej w Debrznie z dnia 29 października 2015 roku w sprawie powołania Debrzeńskiej Rady Seniorów oraz nadania jej Statutu;
- 61.IX.2024 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok;
- 62.IX.2024 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2024-2035.
8. Oświadczenia i wnioski radnych oraz Sołtysów i Przewodniczących Zarządu Osiedla.
9. Komunikaty.
10. Przestawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.
11. Zakończenie obrad IX sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
VIII (NADZWYCZAJNA) sesja Rady Miejskiej w Debrznie,
która pdbędzie się dnia 20 września 2024 roku o godzinie 9:00
w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2
Proponowany porządek posiedzenia:
1. Otwarcie obrad nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Debrznie; przywitanie radnych, zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.
2. Czynności organizacyjne:
- wybór Komisji Uchwał i Wniosków;
3. Przedstawienie wniosku o zwołanie (nadzwyczajnej) sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
4. Zmiany do porządku obrad.
5. Podjęcie uchwał:
- 58.VIII.2024 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok;
6. Oświadczenia i wnioski Radnych oraz Sołtysów i Przewodniczącego Zarządu Osiedla.
7. Komunikaty.
8. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.
9. Zakończenie obrad VIII sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
VII sesja Rady Miejskiej w Debrznie,
która odbędzie się dnia 30 sierpnia 2024 r. o godzinie 13:00
w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2
Proponowany porządek sesji:
1. Otwarcie obrad; przywitanie radnych, przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.
2. Czynności organizacyjne:
- wybór Komisji Uchwał i Wniosków,
- zmiany do porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Wręczenie radnemu Sławomirowi Kaproń zaświadczenia o wyborze do Rady Miejskiej w Debrznie.
4. Złożenie ślubowania.
5. Przedstawienie wniosków z przedsesyjnych posiedzeń Stalych Komisji Rady.
6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.
7. Informacja Burmistrza z wykonania uchwał, postanowień Rady i bieżącej działalności.
8. Informacja o zgłoszonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz sposobie ich realizacji.
9. Informacja o stanie bezpieczeństwa na terenie Powiatu Człuchowskiego w 2023 roku.
10. Podjęcie uchwał:
- 47.VII.2024 w sprawie uchylenia uchwały Nr 41.VI.2024 Rady Miejskiej w Debrznie z 8 lipca 2024 roku w sprawie zmiany uchwały w sprawie przyjęcia regulaminów kąpielisk na jeziorach Staw Miejski i Żuczek w Debrznie;
- 48.VII.2024 w sprawie poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za czynności inkasa;
- 49.VII.2024 w sprawie poboru podatków od osób fizycznych na terenie Gminy Debrzno, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za czynności inkasa;
- 50.VII.2024 o zmianie uchwały Nr 60.LXXVI.2024 Rady Miejskiej w Debrznie w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Debrzno;
- 51.VII.2024 o zmianie uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Stałych Komisji Rady;
- 52.VII.2024 o zmianie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji;
- 53.VII.2024 o zmianie uchwały w sprawie powołania składu Komisji Rewizyjnej;
- 54.VII.2024 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok;
- 55.VII.2024 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2024-2035.
11. Oświadczenia.
12. Komunikaty.
13. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.
14. Zakończenie obrad VII sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
VI (NADZWYCZAJNA) sesja Rady Miejskiej w Debrznie,
która odbędzie się dnia 8 lipca 2024 r. o godzinie 15:30
w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2
Proponowany porządek posiedzenia:
1. Otwarcie obrad nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Debrznie; przywitanie radnych, zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.
2. Czynności organizacyjne:
- wybór Komosji Uchwał i Wniosków.
3. Przedstawienie wniosku o zwołanie (nadzwyczajnej) sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
4. Zmiany do porządku obrad.
5. Podjęcie uchwał:
- 41.VI.2024 w sprawie zmiany uchwały w sprawie przyjęcia regulaminów kąpielisk na jeziorach Staw Miejski i Żuczek w Debrznie;
- 42.VI.2024 w sprawie odwołania Skarbnika Gminy Debrzno;
- 43.VI.2024 w sprawie poboru opłaty targowej na terenie Gmny Debrzno, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za czynności inkasa;
- 44.VI.2024 w sprawie wynagrodzenia Burmistrza Debrzna;
- 45.VI.2024 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok;
- 46.VI.2024 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2024-2035.
6. Oświadczenia.
7. Komunikaty.
8. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.
9. Zakończenie VI sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
V sesja Rady Miejskiej w Debrznie,
która odbędzie się dnia 19 czerwca 2024 r. o godzinie 15:30
w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2
Proponowany porządek posiedzenia:
1. Otwarcie obrad; przywitanie radnych, przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.
2. Czynności organizacyjne:
- wybór Komisji Uchwał i Wniosków;
- zmiany do porządku obrad;
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Przedstawienie wniosków z przedsesyjnych posiedzeń Stałych Komisji Rady.
4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych od oststniej sesji.
5. Informacj Burmistrza z wykonania uchwał, postanowień Rady i bieżącej działalności.
6. Informacja o zgłoszonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz sposobie ich realizacji.
7. Debata nad Raportem o stanie Gminy Debrzno za rok 2023 r.
8. Podjęcie uchwały nr 33.V.2024 w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Debrzna.
9. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego Gminy Debrzno wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Debrzno za 2023 rok:
a) sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy za 2023 rok;
b) sprawozdanie finansowe za 2023 rok;
c) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy za 2023 rok;
d) informacja o stanie mienia komunalnego;
e) opinia Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania budżetu Gminy Debrzno i wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium;
f) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium;
g) podjęcie uchwały Nr 34.V.2024 w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2023 rok;
h) podjęcie uchwały Nr 35.V.2024 w sprawie udzielenia Burmistrzowi Debrzna absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy za 2023 rok.
10. Podjęcie uchwał
- 36.V.2024 w sprawie powołania Rady Programowej Inkubatora Przedsiębiorczości Cierznie;
- 37.V.2024 w sprawie ustalenia diet dla radnych Rady Miejskiej w Debrznie;
- 38.V.2024 w sprawie zmiany uchwały w sprawie utworzenia Centrum Usług Wspólnych dla jednostek organizacyjnych Gminy Debrzno;
- 39.V.2024 w sprawie rozpatrzenia skargi na Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Debrznie;
- 40.V.2024 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok;
- 41.V.2024 w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielone przez przedszkola publiczne i oddziały przedszkolne prowadzone przez Gminę Debrzno.
11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
12. Oświadczenia.
13. Komunikaty.
14. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.
15. Zakończenie V sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
IV (nadzwyczajna) sesja Rady Miejskiej w Debrznie,
która odbędzie się dnia 31 maja 2024 r., o godz. 08:00
w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie, przy ul. Traugutta 2.
Proponowany porządek posiedzenia:
1. Otwarcie obrad nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Debrznie; przywitanie radnych, zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.
2. Czynności organizacyjne:
- wybór Komisji Uchwał i Wniosków;
3. Przedstawienie wniosku o zwołanie (nadzwyczajnej) sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
4. Zmiany do porządku obrad.
5. Podjęcie uchwały nr 33.IV.2024 w sprawie diet dla radnych Rady Miejskiej w Debrznie.
6. Oświadczenia.
7. Komunikaty.
8. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.
9. Zzakończenie obrad IV sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
III sesja Rady Miejskiej w Debrznie,
która odbędzie się dnia 24 maja 2024 r. o godzinie 10:00,
w sali obrd Urzędu Miejskiego w Debrznie przy ul. Traugutta 2
Proponowany porządek sesji:
1. Otwarcie obrad; przywitanie radnych, przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy, zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.
2. Czynności organizacyjne:
- wybór Komisji Uchwał i Wniosków,
- zmiany do porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Przedstawienie wniosków z przedsesyjnych posiedzień Stałych Komisji Rady.
4. Informacja Przewodniczącego rady o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.
5. Informacja Burmistrza z wykonania uchwał, postanowień Rady i bieżącej działalności.
6. Informacja o zgłosoznych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz sposobie ich realizacji.
7. Podjęcie uchwał:
- 29.III.2024 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Debrzno na 2024 rok;
- 30.III.2024 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Debrzno na lata 2024-2035;
- 31.III.2024 w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu bankowego w 2024 roku;
- 32.III.2024 w sprawie diet dla radnych Rady Miejskiej w Debrznie.
8. Oświadczenia.
9. Komunikaty.
10. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.
11. Zakończenie obrad III sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
II sesja Rady Miejskiej w Debrznie,
która odbędzie się dnia 17 maja 2024 roku o godzinie 13:00,
w sali obrad Urzędu Miejskiego w Debrznie ul. Traugutta 2
Proponowany porządek sesji:
1. Otwarcie obrad; przywitanie radnych, przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy, zaproszonych gości; stwierdzenie quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.
2. Czynności organizacyjne:
- wybór Komisji Uchwał i Wniosków,
- przyjęcie projektu porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Informacja o zgłoszonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz sposobie ich realizacji.
4. Powołanie składu Komisji Rewizyjnej (uchała nr 24.II.2024).
5. Powołanie składu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji (uchwała nr 25.II.2024).
6. Wybór członków Stałych Komisji Rady (uchwała nr 26.II.2024).
7. Podjęcie uchwał:
- 27.II.2024 w sprawie ustalenia szczegółowych warunków przyznawania, odpłatności za usługi opiekuńcze, usługi opiekuńcze w formie usług sąsiedzkich i specjalistyczne usługi opiekuńcze, , z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania;
- 28.II.2024 w sprawie wynagrodzenia Burmistrza.
8. Oświadczenia.
9. Komunikaty.
10. Przedstawienie i przegłosowanie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.
11. Zakończenie obrad II sesji Rady Miejskiej w Debrznie.
I sesja Rady Miejskiej w Debrznie
zwołana przez Komisarza Wyborczego,
która odbędzie się dnia 7 maja 2024 roku o godzinie 10:00
w Centrum Kultury Sportu i Turystyki w Debrznie, przy ul. Wojska Polskiego 2
Proponowany porządek sesji:
1. Otwarcie i prowadzenie Sesji Rady Miejskiej w Debrznie, do czasu wyboru Przewodniczącego Rady przez Radnego najstarszego wiekiem obecnego na Sesji.
2. Stwierdzenie obecności co najmniej połowy ustawowego składu Rady.
3. Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze na radnego.
4. Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych.
5. Wręczenie zaświadczenia o wyborze Burmistrza.
6. Złożenie ślubowania przez nowo wybranego Burmistrza.
7. Wybór Przewodniczącego Rady.
8. Wybór Wiceprzewodniczącego Rady.
9. Zakończenie obrad I Sesji Rady Miejskiej w Debrznie