Urząd Miejski w Debrznie

Inwestycje i planowanie przestrzenne

Osoba prowadząca:

  • inspektor ds.inwestycji i planowania przestrzennego
    Przemysław Bodnar
  • pokój nr 32 II- piętro
  • tel. 059 83 35 366 wew.30
  • e-mail: budownictwo@debrzno.pl


    Zaświadczenie o przeznaczeniu w planie zagospodarowania przestrzennego działki/działek.

    W celu uzyskania zaświadczenia o przeznaczeniu w planie zagospodarowania przestrzennego działki/działek należy złożyć wypełniony wniosek oraz uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł.

    Dokumenty sprawy:

Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu w planie zagospodarowania przestrzennego działki .

Podstawa prawna:

Dz.U z 2015 roku, poz.783 z późniejszymi zmianami z dnia 16 listoapda 2006 roku o opłacie skarbowej.

 



Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

W celu uzyskania wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego działki/działek należy złożyć wniosek oraz uiścić opłatę skarbową

 

Dokumenty sprawy:

Wniosek o wydanie wypisu i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego działki.

 

Opłata skarbowa:
1) od wypisu

  • a) do 5 stron - 30 zł
  • b) powyżej 5 stron - 50 zł

    2) od wyrysu
  • a) za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną stronę formatu A4 - 20 zł
  • b) nie więcej jak 200 zł

    Podstawa prawna:
    Dz.U z 2015 roku, poz.783 z późniejszymi zmianami z dnia 16 listoapda 2006 roku o opłacie skarbowej.

     

    Decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.


    Aby uzyskać decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu należy przedstawić wypełniony wniosek wraz z załącznikami.
    Załącznikami są mapy (kopia mapy zasadniczej lub ewidencyjnej potwierdzonej przez Starostwo Powiatowe szt 2).
    Zwolnienie z opłaty skarbowej przysługuje w wypadku inwestycji na cele mieszkaniowe.
    Od każdej wydanej decyzji należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 107 zł.

     

    Dokumenty sprawy:
    Wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy .

     

    Podstawa prawna:
    Dz.U z 2015 roku, poz.783 z późniejszymi zmianami z dnia 16 listoapda 2006 roku o opłacie skarbowej.

 


DOTYCZY CEIDG – ZOSTAŃ W DOMU – WNIOSEK ONLINE

Pamiętaj, że wszystkie sprawy w CEIDG możesz załatwić przez Internet przy użyciu darmowego Profilu Zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

Ważne! Jeśli jeszcze nie masz Profilu Zaufanego możesz go szybko uzyskać przez Internet, wystarczy, że korzystasz z bankowości elektronicznej.

Po uzyskaniu Profilu Zaufanego załóż konto, aktywuj je klikając w link, który OTRZYMASZ na adres mailowy oraz zaloguj się.

Wypełnij wniosek CEIDG-1 i podpisz go (przycisk "podpisz i wyślij wniosek"). Dowodem złożenia wniosku będzie Urzędowe Poświadczenie Odbioru, które OTRZYMASZ mailem.

Wniosek możesz złożyć w kilku prostych krokach

1 załóż Profil Zaufany jeśli jeszcze go nie posiadasz

2 załóż konto w CEIDG

3 aktywuj je (maila aktywacyjnego znajdziesz w swojej skrzynce pocztowej)

4 zaloguj się

5 przygotuj wniosek

6 podpisz i wyślij wniosek