Urząd Miejski w Debrznie
Referat Rozwoju

Zadania Referatu inwestycyjnego

  1. Koordynowanie i współuczestnictwo w działaniach na rzecz promocji i  rozwoju Miasta i Gminy Debrzno poprzez:
  2. wydawnictwa informacyjne i reklamowe w mieście i gminie,
  3. współpraca ze stowarzyszeniami,  organizacjami i podmiotami gospodarczymi promującymi  miasto i gminę,
  4. nadzór i pilotowanie kontaktów miasta i gminy z miastami i regionami zaprzyjaźnionymi,
  5. prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z promocją;
  6. współorganizowanie uczestnictwa miasta i gminy w spotkaniach konferencjach i wystawach;
  7.  prowadzenie działań informacyjnych obrazujących wydarzenia związane z promocją i rozwojem.
  8. Sporządzanie planów i sprawozdań w zakresie promocji i rozwoju.
  9. Ścisła współpraca i koordynacja działań strategicznych służących rozwojowi, pozyskiwaniu środków, inwestorów, kreowaniu polityki przyjaznej inwestorom.
  10. Pozyskiwanie partnerów dla gminy w realizacji zadań strategii.
  11. Promocje przedsiębiorczości i aktywizacji zawodowej ludności gminy.
  12. Promocja walorów turystycznych i gospodarczych gminy.
  13. Współpraca z Ośrodkiem/ Inkubatorem Przedsiębiorczości.
  14. Obsługa techniczna i administracyjna Młodzieżowej Rady Miejskiej w Debrznie
  15. Obsługa administracyjno - biurowa Debrzeńskiej Rady Seniorów.
  16. Gromadzenie, katalogowanie i aktualizacja informacji na temat pozyskiwania środków unijnych.
  17. Przygotowywanie, realizacja i rozliczanie wniosków o przyznanie środków pozabudżetowych na  potrzeby miasta i wsi.
  18. Nadzór i koordynacja realizacji wniosków w ramach funduszy sołeckich.
  19. Dostarczanie materiałów do aktualizacji strony internetowej Urzędu Miejskiego.
  20. Sporządzanie aktów prawnych w formie umożliwiającej przekazywanie i publikowanie w aktualnie obowiązujących formatach.
  21. Administrowanie siecią informatyczną.
  22. Współpraca z autorami programów operacyjnych.
  23. Prowadzenie ewidencji oprogramowania, nadzór nad wdrażaniem, aktualizacją, zabezpieczeniem programów i sieci.
  24. Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego, konserwacja, naprawy.
  25. Planowanie zakupu sprzętu, programów.
  26. Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej w tym odpowiedzialność za rodzaj i zakres umieszczanych w BIP informacji.
  27. Prowadzenie strony internetowej Urzędu w oparciu o otrzymane materiały.
  28. Techniczna obsługa poczty elektronicznej.
  29. Przekazywanie i publikowanie aktów prawnych w aktualnie obowiązujących formatach.
  30. Pozyskiwanie środków zewnętrznych w zakresie inwestycji i remontów dróg, oświetlenia ulicznego.
  31. Prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością dotyczącą projektów oraz rozliczanie zadań.
  32. Współpraca w zakresie przygotowywania wniosków infrastrukturalnych z właściwymi stanowiskami pracy.
  33. Gromadzenie, katalogowanie i aktualizacja informacji na temat pozyskiwania środków unijnych.
  34. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z organizacjami pozarządowymi.
  35. Koordynowanie współpracy z organizacjami pożytku publicznego.
  36. Sprawowanie opieki nad zabytkami i współdziałanie w  tym zadaniu z konserwatorem zabytków.
  37. Podejmowanie zadań na rzecz współpracy międzygminnej.
  38. Propagowanie walorów gospodarczych gminy.